Hehe, men seriöst. Blir jobbigt som fan men du kanske slipper den kassa lacken vi alla dras med, och kanske kan du punga in lite extra och få den motivlackad?
Love people like you never been hurt, and hurt people like you never been loved.
-Toy Boy
Bobby skrev:Hehe, men seriöst. Blir jobbigt som fan men du kanske slipper den kassa lacken vi alla dras med, och kanske kan du punga in lite extra och få den motivlackad?
ja eller så får den vara som den är, då är den ju alltid "putsad"...
Har lämnat in den idag för utvärdering på en rekondfirma (Mr Cap). De ska tvätta av den och se vidare hur det går att få till allt. Jag är inte orolig att det ordnar sig, men det är jäkligt segt att behöva hålla på med detta bara för att några klantskallar ställt till det...
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::--- VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Mitt skadeståndskrav är uppe i nya kromade plastkåpor och aluminiumdetaljer a 28.570 SEK (verkstadspriser i Sverige) exklusive arbetskostnader, plus rengöring (390 SEK)+ polering/återställning lack och Krom (3000 SEK))... Sedan ett nytt KN-filter och omlackering av trä-pakethållaren ...blir några kronor det, och en jäkla massa skruvande i vinter...
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::--- VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Som ni ser så var jag och besiktiga mc:n hos en auktoriserad hondaverkstad...
Bobby, Klart man måste lackera om trädetaljerna eftersom de inte kan poleras maskinellt med de maskiner som rekondfirmor har (eller inte på ett enkelt sätt åtminstone)