Concept 1

Övriga diskussioner om och kring våra VTX-hojar. (tillbehör, utrustning, service, besiknting, handlare, tips, mm....)

Moderator: Geronimo

Användarens profilbild
Joe
Adept
VTX-modell: VTX 1800

Concept 1

Inlägg av Joe »

Om Concept 1 blir verklighet så kommer den troligtvis endast säljas i USA likt vad dom gjorde med Rune. Vi får hoppas att Honda gör verklighet av detta snygga bygge, enligt mitt tycke. Pratade faktiskt med Honda Sverige (VD Robert) om inte vi VTXRIDERS kunde bli inbjudna för en provtur om Concept 1 av någon underlig anledning skulle landa i Sverige. Verkande inte vara helt omöjligt.

Joe
Ju mer man vet ju mer vet man vad man inte vet
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Kontakt:

Inlägg av Nesse »

Bra jobbat Joe. :-)

Om den är snygg kan man alltid diskutera. Den har i allafall en attraktiv rå framtoning i mina ögon sett, fast den är ingen glidare direkt... Skulle dock verkligen vara kul att testa den.
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Användarens profilbild
Knodden
Klubbmedlem
VTX-modell: VTX 1800, 2004 Röd

Inlägg av Knodden »

Tjipp!

Mer POWER och minde CRUISER...men jag tycker den är läcker..

Skulle vara toppen med en "VIP" visning...
Snyggt jobbat Joe!
// Knodden
Användarens profilbild
MC
Regionskontakt Södermanland
VTX-modell: Laserblå 1800C-02

Inlägg av MC »

Jo det låter kanoners med en provtur om den nu blir verklighet i S. Undra när & i så fall vad priset landar på (kunde inte Honda bjuda på var sin till oss i klubben :D ) Är det någon som vet mer om denna "goding", kommer den i Laserblå?
Nappe

Inlägg av Nappe »

Lite för High-Tech för min smak, kanske man skulle köpt en för endast gatbruk.... :twisted: Men som sagt, det hade varit intressant att testa den. :shock:
Skriv svar