Vårkänslor
Moderator: Nesse
- Raffe Gbg
- Mästare
- VTX-modell: VTX 1300, 2008
Vårkänslor
Lugn gubbar, det är inte det ni tror. Jag vill bara berätta att jag var ute och åkte en sväng på ett par, tre mil i vårsolen här i Göteborg på söndagen. Jag hade faktiskt tagit på mig lite för mycket kläder, Goretex-ställ och flera lager tröjor. Det var sååå skönt när VTX:en mullrade och drog precis som den ska. Det finns absolut hopp, vinterhelvetet är snart över! 
Svart VTX 1300 R -08 med extra allt - nästan...
"Det är mycket bättre att vara glad"
-
Hasse-c
- Senior adept
- VTX-modell: VTX 1800 2007
Re: Vårkänslor
Klar att man är avundsjuk här i Småland är vinter helvetet inte över is ock grus på vägarna. Skönt att höra att det finns några som får njuta av en premiärtur, Jag får glädja mig åt et det är ett paket på väg från andra sidan dammen med lite smått & gott, dom väntar regn plusgrader slutet på veckan så hopp finns det.

- Nesse
- Regionskontakt Örebro
- VTX-modell: VTX 1300, 2005
- Kontakt:
Grattis Raffe. Själv så väntar jag på några delar, så moppen är fortfarande särplockad i detaljer...:-(
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
- Raffe Gbg
- Mästare
- VTX-modell: VTX 1300, 2008
Tackar, det blir snart din tur också Nesse. Jag åkte för övrigt några mil idag också i vårvintersolen. Åkte bl a förbi några mc-polare och läskade dom på deras jobb. Jäklar en sån härlig tid som ligger framför oss. Jag har tre långtripper inplanerade i år. Öland vid Kristi Himmelfärd (3 dagar) med ett tiotal mc-kompisar i mogen ålder, Flottsbro i juni (3 dagar) med kuttersmycket och sedan Åmåls bluesfestival i juli, 2 dagar där, och sedan vidare in i Norge ett par tre dagar via Torsby mot Elverum och Lillehammer. Vi blir åtta goa gubbar som åker på den turen, det lär finnas mycket fina vägar med fantastiska vyer där.
Det känns gott i själen att ha allt detta att se fram emot allt medan snön smälter i rasande takt.
Det känns gott i själen att ha allt detta att se fram emot allt medan snön smälter i rasande takt.
Svart VTX 1300 R -08 med extra allt - nästan...