Klockan tickar...

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Schassen

Klockan tickar...

Inlägg av Schassen »

Imorgon "förhoppningsvis" sista lektionen...
På lördag en liten tur, förhoppningsvis sista där jag måste ha en handledare med mig...
På tisdag uppkörning, 5 dgr kvar

Kör jag hoj till jobbet på onsdag lär Ni veta det innan det inträffar.

Butterflies everywhere...
Användarens profilbild
Martin
Klubbmedlem
VTX-modell: VTX1300 2004

Re: Klockan tickar...

Inlägg av Martin »

Det kommer att flyta på, inga fjärilar här inte, men de e ju inte ja som ska va nervös.
DET KOMMER ATT GÅ BRA.

Martin

Du fixa nog dettta bättre än vad jag borde gjort.
Schassen

Inlägg av Schassen »

Only time will tell - det får tiden utvisa. Det går som det går, nödvändiga åtgärder får vidtas vid behov. Jag tror jag grejar det, men helt säker kan jag ju inte vara därav "the butterflies". Dessutom är det nog ingen nackdel att vara lite nervös.
Schassen

Inlägg av Schassen »

Jag var ute och körde min sista lektion före uppkörning igår, enligt min lärare måste man få minst 80% på såväl uppkörning som på teorin. Hade jag kört upp igår hade jag fått minst 93% enligt läraren. Hittills i år har alla hans elever utom en klarat körkortet. Krypkörningen gick kanonbra, lika så 50 banan med konor och 70 samt 90 banorna. Trafikkörning på landsvägar lika så, hela körpasset gick som smör inte en enda kritisk kommentar från läraren bara uppmuntrande rekommendationer hur jag kan finslipa och förbättra än mer. Det var kul att höra, nu känner jag mig lite lugnare inför tisdag.
Användarens profilbild
Martin
Klubbmedlem
VTX-modell: VTX1300 2004

Inlägg av Martin »

Jag håller alla tummar jag har, dvs 2, och ber att min hustru gör samma sak på tisdag.

Du kommer klara det galant,

Martin
Schassen

Inlägg av Schassen »

Imorgon kl. 06:00 är det dags..., och det är oliiiiiiiiidligt...
Användarens profilbild
Ryssen
Klubbmedlem
VTX-modell: VTX 1800, 2002
Kontakt:

Inlägg av Ryssen »

Ett arbets pass kvar sen sitter lappen som en fläskläpp kommigen nu lycka till 8)
Skriv svar