Dagens skämt

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Schassen

Dagens skämt

Inlägg av Schassen »

Om en sköldpadda förlorar sitt skal, är han då hemlös eller naken?

Om man har sex i baksätet och har säkerhetsbältet på sig, klassas det då som säker sex?

Gula sidorna annonser:
• Bulldog säljes. Äter det mesta och tycker mycket om barn
• Fallskärm. Använd endast en gång, aldrig öppnad, liten fläck
• Barnbarn + sittvagn 375 kr
• Äldre dam eller herrcykel köpes billigt
• Tvåmans tält använd en gång, bytes mot barnvagn
• På mitt konditori serveras lemonad, tillverkad av undertecknad själv, som är korkad och stämplad.
• Björks bussresor – ett alternativ till en trevlig semester
• Är du myndig? Är du svensk medborgare? Är du intresserad av det svenska försvaret? Är du fullt frisk?

En kvinnas dröm man:
• Stilig
• Charmig
• Rik
• En bra lyssnare
• Smart
• Vältränad
• Klär sig väl
• Sunda värderingar
• Kommer med glada överraskningar
• En fantasifull och romantisk älskare

Hur kan en kvinna se att hennes man har börjat vänstra? Han skickar henne kärleksbrev som har kopierats och börjar med Till den det berör…

Vad är en mans definition på förspel? Att knäppa upp gylfen

Vissa män har, andra män har inte hår på bröstet, vet du varför? Jo, en del män klättrade ner från träden, andra kanade ner.

Till kvinnan! Här är reglerna från den manliga sidan. Detta är våra regler! Notera att alla är numrerade ”1” MED AVSIKT.
1. Lär er använda toalettringen. Du är en stor flicka nu. Om den är uppe, fäll ner den. Vi vill ha den uppe. Du hör inte oss klaga om du lämnar den nerfälld.
1. Söndag = sport. Det är som fullmånen eller tidvattnet.
1. Shopping är inte en sport, och NEJ, vi kommer aldrig att se det på det sättet
1. Att gråta är utpressning
1. Fråga om du vill något. Låt mig förtydliga: Subtila gliringar funkar INTE! Tydliga gliringar funkar INTE! Uppenbara gliringar funkar INTE! Säg bara vad du vill!
1. Ja och Nej är fullständigt acceptabla svar på de flesta frågor.
1. Kom till oss med problemen om du vill ha hjälp att lösa dem. Det är det vi gör. Söker du sympati så har du dina flickvänner, det är det de är till för.
1. Huvudvärk som varar i 17 månader är ett problem. Sök upp en doktor.
1. Det går inte att ta upp något som vi sade för sex månader sedan i en diskussion. Faktum är att alla kommentarer som är äldre än sju dagar har passerat bäst-före-datum och är INTE giltiga argument i diskussionen.
1. Om du inte vill klä dig som en Victoria’s Secret-flicka, begär då inte heller att vi skall agera som såpoperaskådisar.
1. Tycker du att du är fet så är du antagligen det. Fråga inte oss.
1. Om något vi säger kan tolkas på två sätt och det ena sättet gör dig arg eller ledsen, då menade vi det andra.
1. Du kan antingen fråga oss om du vill ha hjälp med något eller säga åt oss att du vill ha något gjort, INTE båda. (Om du redan vet hur man ska göra det på basta sätt, gör det själv då.)
1. Om möjligt, vänligen säg det du vill säga under reklampausen.
1. Christopher Columbus behövde inte vägvisning, inte vi heller.
1. Vi män ser i 16 färger, som Windows standardinställning. Persika t.ex. är en frukt, inte en färg. Pumpa är också en frukt. Vi har ingen aning vad malva är.
1. Om det kliar någonstans så kliar vi tillbaks. Sådana är vi.
1. Om vi frågar vad som är fel och du svarar ”inget” så kommer vi att agera därefter. Vi vet att du ljuger men det är helt enkelt inte värt strulet.
1. Om du ställer dig en fråga som du egentligen inte vill veta svaret på förvänta dig då ett svar som du egentligen inte vill höra.
1. När vi skall ut någonstans duger i princip allt du väljer utmärkt
1. Fråga oss inte vad vi tänker på om du inte är beredd att diskutera ämnen som ishockey, vapenutformning eller monster trucks.
1. Du har nog med kläder
1. Du har för många skor
1. Jag är i form, rund är en form
1. Och om jag kallar dig stumpan, så är det ett bevis på hur mycket jag tycker om dig.
1. Och ja, du skall hålla dig inom fem meter av spisen för att undvika att få mig tro att du är på rymmen.
Tack för att du läst detta, jag vet att jag kommer att få sova på soffan i flera år framöver men män bryr sig inte så mycket om det. Det är som att campa.
Lenchris

Re: Dagens skämt

Inlägg av Lenchris »

Underbart! Särskilt skämtet om kvinnans dröm-man.
/Lenchris
Schassen

Inlägg av Schassen »

Yeay!!!!!!! Äntligen någon som kommenterade dessa... :D
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Kontakt:

Inlägg av Nesse »

When I was 14, I hoped that one day I would have a girlfriend.

When I was 16 I got a girlfriend, but there was no passion, so I decided I needed a passionate girl with a zest for life.

In college I dated a passionate girl, but she was too emotional. Everything was an emergency; she was a drama queen, cried all the time and threatened suicide. So I decided I needed a girl with stability.

When I was 25 I found a very stable girl but she was boring. She was totally predictable and never got excited about anything. Life became so dull that I decided that I needed a girl with some excitement.

When I was 28 I found an exciting girl, but I couldn't keep up with her. She rushed from one thing to another, never settling on anything. She did mad impetuous things and made me miserable as often as happy. She was great fun initially and very energetic, but directionless... So I decided to find a girl with some real ambition.

When I turned 30, I found a smart ambitious girl with her feet planted firmly on the ground, so I married her. She was so ambitious that she divorced me and took everything I owned.

I am older and wiser now, and I am looking for a girl with big tits.
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Skriv svar