Hur kommer det sig...
Moderator: Nesse
-
Schassen
Hur kommer det sig...
Hur kommer det sig att om jag kör på samma sätt med min MC lärare som jag gör med gubben som testar mig på Trafikverket att han som testar mig säger sig se flera saker som han anser jag måste bli bättre på om jag vill ha mitt MC kort medans min MC lärare som beryktas vara en av de bättre lärarna i Göteborg bara ser små bagatell saker som jag bör göra för att finslipa och bli ännu bättre? Mina handledare har heller inte mycket att peka på vad beträffar saker jag gör fel??????? Samtidigt ser jag en massa jubelidioter ute på vägarna som tydligt saknar det som krävs för att köra riskfritt med hänsyn till andra mm., de får sina körkort men jag blir underkänd. Vad är det egentligen frågan om? Ett dj...a kängurusystem vill jag påstå!!!! Olika standarder beroende på vem du har tur/otur att köra upp för.....
- Nesse
- Regionskontakt Örebro
- VTX-modell: VTX 1300, 2005
- Kontakt:
Re: Hur kommer det sig...
Kan bara hålla med, det är ett subjektivt system och det kan drabba en orättfärdigt om den man kör upp för har en dålig dag, egentligen är man ganska rättslös här. Det borde filmas och bedömas av minst 2 andra personer om man blir underkänd. Tekniken finns...
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
-
Schassen
Re: Hur kommer det sig...
Huh! Kul att se att det inte är bara jag som tycker det borde filmas.