Beninpump 1300
Moderator: Toolbox
-
Christer
Beninpump 1300
:roll: I Hondas manual jag läst i tas 03-04 upp som samma cykel. Där är ett avsnitt om bensinpumpen. På USA-forumet har jag däremot läst att from. -04 togs bensinpumpen bort. Är det bara där ? Dom tillverkas tydligen på licens i någon stat. En kille kopplade sonika förbi den när den slutade fungera,och det gick tydligen alldeles utmärkt. En sak till, dom verkar tydligen ofta ha problem med fläkten,motor,givare,mm,på -05,har knappt stått något om 03-04. detta gäller även 1800. Frågan är bensinpump,resten gärna kommentar.
- SWE
- Adept
- VTX-modell: VTX 1800, 2004 (Svart)
- Kontakt:
Re: Beninpump 1300
Christer skrev::roll: I Hondas manual jag läst i tas 03-04 upp som samma cykel. Där är ett avsnitt om bensinpumpen. På USA-forumet har jag däremot läst att from. -04 togs bensinpumpen bort. Är det bara där ? Dom tillverkas tydligen på licens i någon stat. En kille kopplade sonika förbi den när den slutade fungera,och det gick tydligen alldeles utmärkt. En sak till, dom verkar tydligen ofta ha problem med fläkten,motor,givare,mm,på -05,har knappt stått något om 03-04. detta gäller även 1800. Frågan är bensinpump,resten gärna kommentar.
Christer,
Ska du bara meka eller ska du åka något oxå.....
SWE
-
Christer
Bensinpump
Jag tänker ta en import,hoppas jag får besked nästa vecka.Förresten så har jag bara haft importer innan också. Lite dåligt med begagnat i sverige då jag vill ha en -03. Till SWE: Jag pillar på allt,hemska tanke om fläkten lägger av,huuu. 
-
klasse