Husägare

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

klasse

Husägare

Inlägg av klasse »

Halloy bröder.

I dag har jag blivit husägare efter 3 dagars tuff budgivnig :P
Givet vis så köpte jag ett med dubbelgarage på 50 kvadrat till pärlan.
Huset ligger i en förort till Kalmar som tro det eller ej heter Trekanten :lol: men det blir inget med det där inte :lol:
Användarens profilbild
Knodden
Klubbmedlem
VTX-modell: VTX 1800, 2004 Röd

Inlägg av Knodden »

Grattis och lycka till!

Är det mycket att göra i huset eller får/tar du dig tid till att köra lite hoj??

Själv så får jag jämka lite mellan hojen och renovering av tvättstuga och badrum...
// Knodden
STOR, STARK OCH RÖD VTX1800!
105,2Hk 162,9Nm ca 110db
Medlem # 010
klasse

Inlägg av klasse »

Tackar.

Vi behöver inte göra något alls nästan, alla tapeter i huset är vita och det är ju neutralt och bra, i kök är det gammla luckor men nylackade och moderna handtag. badrummen är i bra skick. det ända som vi ska göra är sätta in en keddy-kasett i öpna spisen i gillestugan, kanske en pelletsbrännare till pannan som går på olja och el.
huset är byggt 1969 och är mycket välsköt.
Jag hoppas att jag har gjort en bra affär.
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Kontakt:

Inlägg av Nesse »

Kul. Själv så bygger jag garage/carport med varmbonad förrådsdel (vinterförvaring av mc) nu. Det lär ta hela sommaren att bygga...
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Användarens profilbild
Joe
Adept
VTX-modell: VTX 1800

Inlägg av Joe »

klasse skrev:Tackar.

Vi behöver inte göra något alls nästan, alla tapeter i huset är vita och det är ju neutralt och bra, i kök är det gammla luckor men nylackade och moderna handtag. badrummen är i bra skick. det ända som vi ska göra är sätta in en keddy-kasett i öpna spisen i gillestugan, kanske en pelletsbrännare till pannan som går på olja och el.
huset är byggt 1969 och är mycket välsköt.
Jag hoppas att jag har gjort en bra affär.
Skit i keddy-kasetten. Köp en björnfäll och en flaska skumpa i stället, tänk på mysfaktorn....

Joe
Ju mer man vet ju mer vet man vad man inte vet
klasse

Inlägg av klasse »

:lol: :lol: :idea: 8)
Skriv svar