Henke - du tror väl inte du får några prylar de första 3 åren??????
hehehe
Jag inväntar bara in de restade buffmuffarna så kommer de sista få sina utskick, dock kommer inte de senaste att få medlemskort utan vi måste vänta in lite flera medlemmar innan vi trycker en ny omgång.
SWE skrev:Henke - du tror väl inte du får några prylar de första 3 åren??????
hehehe
Jag inväntar bara in de restade buffmuffarna så kommer de sista få sina utskick, dock kommer inte de senaste att få medlemskort utan vi måste vänta in lite flera medlemmar innan vi trycker en ny omgång.
SWE
Bra, det är ju buffen jag väntar på, att jag är medlem vet jag ju själv om
Jag har också väntat på dessa prylar, men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge, eller ? Hoppas de kommer innan säsongen är slut, för det är fler som köpt VTX-er i Landet och även i Skövde och det är dålig reklam om man inte får sina prylar i rimlig tid.
MVH Martin.
Jag också och jag sänder ett stort TACK till SWE för hans stora engagemang för klubbens bästa och även de andra i vår styrelse för deras arbete. Även de som anordnar träffar på lokala platser i vårt avlånga land ska ha en eloge och som senare låter oss andra läsa om deras möten och se bilder i vårat forum. Ha en god träff i Västervik, själv målar jag om huset.
Tjena Henkepenke
Snyggt skinnställ du har på din avatar
Men jag tycker du skulle ta och sprätta bort alla sponsormärken.
Så skickar nog SWE ett medlems märke som du kan sy på.
Mvh Ryssen :twisted:
Ryssen skrev:Tjena Henkepenke
Snyggt skinnställ du har på din avatar
Men jag tycker du skulle ta och sprätta bort alla sponsormärken.
Så skickar nog SWE ett medlems märke som du kan sy på.
Mvh Ryssen :twisted:
Jag tränar inte den stilen längre, har vit och fin dräkt numera
Den stilen var lite smygpilsk på diverse märken osv så man blev en liten julgran ändå