Jag skulle ju vilja ha ett Roadhouse slip-on men det finns ju inte längre. Så jag hittade ett från TwoBrothers. Ser likadant ut
som Roadhouse. Är det nån som har nån erfarenhet av detta system? Är det nåt att ha tro?
Jag har inte hittat det på TwoBrothers hemsida heller. Jag har mailat till dom men inte fått svar ännu. Finns visst en lev. i England oxå som säljer
deras grejor. Och, Hojstyling i Trollhättan!!??
Hepp
Har inte sett detta system tidigare. Hittar det inte heller med ljud på nätet, tex youtube.
Men det verkar låååååångt. Har själv ett kort Roadhouse.
Köp från England om Du kan. Slipper lite skatt o tull då. EU..... VET du.
Michael
VÄSTERLANDA
"LIVE NICE AND HAVE FUN"
VTX 1800C -06 Svart
VT 750C2 -02 Svart o Cream
Talade med kundservice på Kneedraggers på nätet som säljer TwoBrothers. Han sa att det inte finns ett slip on för
VTXen från TwoBrothers. Efter att ha skickat länken på ebay på systemet så sa han att man kan bli pålurad vad som
helst på ebay...
Så jag får nog ge upp på ett sådant...
Jo men visst så är det det är Jardine och det ser likadant ut som Roadhouse. Jag hade det själv på min 1800. Det är lite kraftigare ljud än vad det är på Road house. Men dovare än det är på V&H Big shot. Jag var mer än nöjd med det ljudet som kom från Jardine, kan verkligen rekomendera det.
Det kan vara ett alternativ.. jag vill inte att det skall låta för mycket bara... jag har ett okänt system på idag som låter
lite för mycket, men funkar. Det blir ju lite jobbigt att höra på i längden...