Resa till Estland?

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Kontakt:

Resa till Estland?

Inlägg av Nesse »

Jag undra om någon varit på resa i Estland på sistone? Jag har bara varit där en gång och det var för över 10 år sedan (alldeles efter att ryssarna lämnat, innan Estonia sjönk). Jag och min bror tog då en cykeltur från Tallin till Ösel.

Jag vill minnas att Ösel var en väldigt fin ö att semestra på om man gillar sol, bad och historia. Det finns många gamla ruiner, slott etc att besöka runt om i Estland, men som sagt nu var det ju ett tag sedan jag var där.

Så vad vill jag nu då? Tja, det kommer väl en sommar (känns iofs avlägset nu) nästa år och det kanske vore en kul resa en långhelg. En plats på färjan över kostar väl i runda slängar strax under 300:- för en mc. Sedan tillkommer hytt etc. Så min undran är om det är någon fler som tänkt i dessa banor? Sedan är det väl detta med permission osv som som måste förhandlas :wink: ...
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Tommy

Inlägg av Tommy »

Det skulle vara roligt att följa med på en sådan resa! men för min del är det för tidigt att boka något redan.
Skriv svar