Är det fler med mig som har lite "problem" med att det tar i vid lite brantare kurvor?
Att köra så fotpinnarna tar i är inte så svårt, men igår tog fästet för stödet i :shock:
Det kändes som om bakhjulet lättade en aning och vurpan var nog inte långt borta
Är det någon annan som varit med on något liknande.
// Knodden
STOR, STARK OCH RÖD VTX1800!
105,2Hk 162,9Nm ca 110db
Medlem # 010
snake skrev:Så mycket har aldrig jag lagt ner min cykel Pinnarna tar i ibland, men aldrig stödet. Har du sänkt din cykel? Kortare fjädrar fram eller bak?
Nope, jag har inte sänkt, iaf inte extra. Jag har iofs dämparna på "ettan" lägsta möjliga på orginaldämparna bak...
Rondeller är en sak, men detta skedde i ca 80 knyck!! Huga va pumpen helt plötsligt satte igång.... puls på ca 200!!
// Knodden
105,2Hk 162,9Nm ca 110db
Medlem # 010
Lånade ut min VTX till grabben(sporthojsåkare). Kom tillbaka med en stort flin och båda sidors slitstift på fotpinnarna var nerslitna . Hans kompis som låg bakom sa att det gnistrat bra.
Zäta skrev:Lånade ut min VTX till grabben(sporthojsåkare). Kom tillbaka med en stort flin och båda sidors slitstift på fotpinnarna var nerslitna . Hans kompis som låg bakom sa att det gnistrat bra.
Det var ett tag sedan "slitstiften" försvann... Nu börjar det ta ganska styggt på själva fotpinnen...
Men det gäller ju att hålla ytrosten borta
Vet inte ens OM jag kan få bort "slitstiften" (inte mkt kvar) så jag kan sätta dit nya..
// Knodden
105,2Hk 162,9Nm ca 110db
Medlem # 010
Ivanlig ordning vet du att Ryssen råkar ha ett par över
Kom med pris och dom kan bli dina. OBS denna gången får du stå för frakten om det blr affär.
Mvh Ryssen
Zäta skrev:Lånade ut min VTX till grabben(sporthojsåkare). Kom tillbaka med en stort flin och båda sidors slitstift på fotpinnarna var nerslitna . Hans kompis som låg bakom sa att det gnistrat bra.
Det var ett tag sedan "slitstiften" försvann... Nu börjar det ta ganska styggt på själva fotpinnen...
Men det gäller ju att hålla ytrosten borta
Vet inte ens OM jag kan få bort "slitstiften" (inte mkt kvar) så jag kan sätta dit nya..
// Knodden
Efter sommarens kurvor har jag nu bytt till lite andra prylar att vila tassarna på...
De sista bilderna talar sitt tydliga språk att fotpinnarna tagit en hel del stryk...
Den som är uppmärksam märker även att det "saknas" en slangbit till bak bromsen.. Less IS more!
// Knodden
105,2Hk 162,9Nm ca 110db
Medlem # 010