På två Hjul -07! Intryck?

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Hur var mässan -07?

Toppen bra!
0
Inga röster
Bra!
6
18%
OK!
8
24%
Sisådär!
12
36%
Skärpning!
2
6%
Jag var inte där!
5
15%

Antal röster: 33

Användarens profilbild
Knodden
Klubbmedlem
VTX-modell: VTX 1800, 2004 Röd

På två Hjul -07! Intryck?

Inlägg av Knodden »

Hej!

Tack alla som var med uppe i Stockholm och berikade mässan!
Vad tyckte ni om mässan?
Själv tyckte jag den var något "tunn" inte mycket nytt och ganska svagt av Honda att INTE visa VTX 1800C -07!
Jag tror inte att jag missade den?! Eller? Det kanske var en svart -07:a som visades upp, men varför inte visa den nya röda med tribals/flammor?

Annars så var det trångt, varm och trevligt som vanligt på just 2-hjuls mässan. Tråkit att den tydligen inte drar lika mycket folk i Stockholm som den gör i härliga Göteborg! (jag har i skrivande stund inte hittat siffrorna, utan grundar detta på info från personer som jobbade på mässan)

Hoppas alla fick se det som de ville, och kanske skapade lite nya idéer för att smycka hojjen ytterligare.
Vi ses snart på vägarna!
Knodden
STOR, STARK OCH RÖD VTX1800!
105,2Hk 162,9Nm ca 110db
Medlem # 010
Användarens profilbild
MC
Regionskontakt Södermanland
VTX-modell: Laserblå 1800C-02

Inlägg av MC »

Jo inte var det mycket nytt att se. Honda hadde inte några VTX-07:or att visa :cry: & dom visste inte så mycket om nåt annat heller.=Dåligt
Rille

Inlägg av Rille »

Hade önskat att Honda skulle haft sin Rune där, även om den inte är ny så är den ett blickfång (för mej i allafall) och en udda hoj.
Skriv svar