Någon som varit med om att hotmail kontot blivit snott?
Jag kan inte logga in på min hotmail, det verkar som om någon har hackat sig in på kontot och bytt lösenord.
Fasiken jag som har en massa lösenord till en massa butiker på nätet som jag brukar handla av.
Någon som varit med om samma?
Hotmail?
Moderator: Nesse
- Gusten
- Klubbmedlem
- VTX-modell: VTX 1800 svart 2007
Re: Hotmail?
Ta kontakt med SNAKE...han kan nog detta,men lösenord ute på ett nätkonto är nog inte så bra :?klasse skrev:Någon som varit med om att hotmail kontot blivit snott?
Jag kan inte logga in på min hotmail, det verkar som om någon har hackat sig in på kontot och bytt lösenord.
Fasiken jag som har en massa lösenord till en massa butiker på nätet som jag brukar handla av.
Någon som varit med om samma?
Senast redigerad av Gusten den 31 aug 2007, 16:08, redigerad totalt 1 gånger.
- Nesse
- Regionskontakt Örebro
- VTX-modell: VTX 1300, 2005
- Kontakt:
-
klasse
- Nesse
- Regionskontakt Örebro
- VTX-modell: VTX 1300, 2005
- Kontakt:
Aja, vi får hoppas att det löser sig. Själv så tycker jag att det bästa är att ha en egen domän. Lite lättare att ha björnkoll på hack av konton då...
Se till att skaffa ett bra lösenord.: slumpmässig blandning av siffror och bokstäver minst 8 st, t ex k8u3n2D3. Sådana är svåra att hacka... men svåra att komma ihåg också ;-)
Se till att skaffa ett bra lösenord.: slumpmässig blandning av siffror och bokstäver minst 8 st, t ex k8u3n2D3. Sådana är svåra att hacka... men svåra att komma ihåg också ;-)
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
- SWE
- Adept
- VTX-modell: VTX 1800, 2004 (Svart)
- Kontakt:
....
Att få kontot hackat på Hotmail är ganska vanligt förkommande för oss inom Pokern då många har sina lösenord där. Många har fått sina spelkonton tömda och överallt i pokervärlden vet man om detta och ingen använder därför hotmail längre...
Stäng ner skiten är mitt råd....
SWE
Stäng ner skiten är mitt råd....
SWE