Bältespänne - Vem vill ha?

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Hur många vill köpa ett sådant här spänne om det kostar runt 200?

Jag vill ha!
57
93%
Nej tack
4
7%

Antal röster: 61

klasse

Inlägg av klasse »

Sudden skrev:Jag är också intresserad av ett bälte, kan sträcka mig till 400 också om det kniper.

Är för övrigt intresserad av sweathers, T-shirts, buff muff eller vad det heter och lite annat också som har försvunnit från shopen när jag skulle till att beställa. Är det på gång igen?
Jag vill se ett större utbud i Shoppen en vad som fins i dag, som jag tidigare har sagt så en tröja med vår logga och en stor hondalogga tycker jag vi ska ha kanske det äver gå att tränga in en SMC logga på den?
Håkan

bältesspänne

Inlägg av Håkan »

Howdy !!!! Gå in och titta på www.vulcanriders.se.Snacka om medlemsprylar. mvh håkan
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Kontakt:

Inlägg av Nesse »

Det är som sagt helt öppet att ta tag i biten med shoppen. Vem som helst som känner att den vill bedriva shoppen är välkommen att ta tag i saken.
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Användarens profilbild
Gusten
Klubbmedlem
VTX-modell: VTX 1800 svart 2007

Inlägg av Gusten »

Nesse skrev:Det är som sagt helt öppet att ta tag i biten med shoppen. Vem som helst som känner att den vill bedriva shoppen är välkommen att ta tag i saken.
Jag tyckte jag såg förslag på att Cadde och Toolbox var intresserade är det inte bara att köra på det då :lol: ...eller har dom sagt ifrån sig? :roll:
Användarens profilbild
Cadde
Kassör
VTX-modell: VTX 1800 Trike

Inlägg av Cadde »

Hej
Nej vi har inte sagt ifrån oss det, hjälper gärna till om det
kan vara till någon hjälp.
Men efter som det är ideellt arbete som gäller även i den här klubben,
så tar det lite tid med allt som ni kanske förstår.
Vi ska se om vi kan snabba på det lite...... :wink:

Cadde
Glidarn

Inlägg av Glidarn »

Hej !

Jag beställer oxså ett spänne om jag får min tröja som jag beställde i maj o betalade in pengarna för den 2007-05-28 .

/Nicke
Skriv svar