Sälja VTX???

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Skriv svar
andrkine

Sälja VTX???

Inlägg av andrkine »

Var inne på blocket.se och såg att 7st VTX 1300 + 1800 var till salu från privat person. Trodde att VTXen var en cykel man köpte men aldrig sålde... :? Är det nån som varit elak på forumet?
/Andreas
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Kontakt:

Inlägg av Nesse »

De kan ju vara så att de egentligen inte hade råd att ligga på topp, utan måste av ekonomiska orsaker sälja (hemska tanke). Något annat skäl finns väl inte? Jo möjligtvis att man köper en nyare modell.
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Nappe

Inlägg av Nappe »

Tjaba,

Tyvärr kommer jag också att vara en av de stackars jävlar som gör sig av med den stora svarta besten. Tråkigt men sant, i mitt fall får vi en tillökning i familjen som gör att min sk. hobby får läggas på hyllan ett bra tag framöver. :cry: Så i juni månad gör jag en sista resa på min kära VTX, jag och en polare åker till Norge/Trollstigen. Trollstigen har man ju varit sugen på i ca 10 år att åka till, så vad är inte bättre än att avsluta sin sista resa med VTX:en på just Trollstigen :wink: Ni får ha det gott alla! :twisted: :twisted: :twisted:
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Kontakt:

Inlägg av Nesse »

Lycka till med familjen och välkommen åter i klubben (om sisådär 5 år).
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Nappe

Inlägg av Nappe »

Gracias!
Användarens profilbild
snake
Klubbmedlem
VTX-modell: VTX 1800, 2002
Kontakt:

Inlägg av snake »

Tråkigt att du måste sälja :cry: Du är välkommen att stanna kvar i forumet!
Nappe

Inlägg av Nappe »

Tack, får se hur jag gör....
Det är ju därför man inte har betalat in medlemsavgiften ännu, har tänkt fram och tillbaka hela tiden på om man skulle behålla bågen eller inte. Men i helgen bestämde jag mig och insåg fakta... :roll: Man kan inte alltid ligga på topp :shock:
Användarens profilbild
snake
Klubbmedlem
VTX-modell: VTX 1800, 2002
Kontakt:

Inlägg av snake »

Stora delar av forumet är gratis. Du behöver inte vara medlem för att komma åt dessa (förutom de sidor som bara är för medlemmar förtståss)
Wippe

Inlägg av Wippe »

Tragist å se att vissa av er ska gör av med hojjen. Som sagt så är ju vtx:en lite av en våt dröm hoj för mig och idag grenslade jag en 1800 hos handlare för första gången å de skulle jag inte gjort.. Nu måste jag bara ha en. barn å sånt e avklarat.. alltså att jag har redan dom jag ska ha, så ingen tillökning för min del. Frugan såg den för första gången idag IRL när vi va iväg å de tindrade i hennes ögon också så saken är i stort sett biff. Hon har 5 veckor till av praktik å sedan färdig lågstadielärare, Så när hon börjat jobba så blir de tillbaka till handlaren å införskaffa nya ställ för 3 gången. Denna gång får de bli något som passar ihop med hojjen, man vill ju se ut lite som hojjen gör FET :P he he om de blir ny hojj eller inte vet jag ej. Skit samma VTX ska jag ha!

Tack för mig // Wippe

PS.. den ska vara svart :P
Användarens profilbild
PROPPEN
Adept
VTX-modell: VTX 1800 svart
Kontakt:

Inlägg av PROPPEN »

Det låter bra Wippe.
Rätt färg blir det oxå :twisted: :twisted: :twisted:
tommy petersson

Inlägg av tommy petersson »

:cry: tyvärr så måste jag delje er info om mitt kommande prospekt har faktist funder ringar på att byta till en 1800 gold wing men!klubban är inte slagen ännu ev köper jag en ruta till vtx:en vi får se man ser ju mycket äldre ut på en gold winge men det är ju mc:åkarnas rolsroyce?
kom med komentarer!
vtx riders har en mycket bra sait
Användarens profilbild
Toolbox
VTX-Shopen
VTX-modell: vtx 1800 2002
Kontakt:

Inlägg av Toolbox »

tommy petersson skrev::cry: tyvärr så måste jag delje er info om mitt kommande prospekt har faktist funder ringar på att byta till en 1800 gold wing men!klubban är inte slagen ännu ev köper jag en ruta till vtx:en vi får se man ser ju mycket äldre ut på en gold winge men det är ju mc:åkarnas rolsroyce?
kom med komentarer!
vtx riders har en mycket bra sait
rolsroyce? du menar Länsbuss

/Toolbox
axa

Inlägg av axa »

:D :D :D :D :D :D
Emanuel

Inlägg av Emanuel »

Haha :D :D (länsbuss) instämmer nog. Har precis krängt iväg min ruta som satt på vid mitt inköp för exakt ett år sedan. Kunde inte lägga den i ryggsäcken på vägen hem, därför fick den sitta kvar HELA VÄGEN HEM!!!
Men jag lovar, tyst var det. Köper du den stora rutan så kanske jag kan tycka att den har en liten touch av snut stuk. Polis eller bandit? Förblir en smaksak. :wink:
Skriv svar