Redan åkt i år?

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

port513

Redan åkt i år?

Inlägg av port513 »

Hur många har redan rastat av sin VTX i år?
Jag har inte vart ute mer än att flyttat på skrället men ska snart sparka igång den lilla skönheten ;)

/Henke
Användarens profilbild
Orre
Site Admin
VTX-modell: VTX 1800 C -07
Kontakt:

Inlägg av Orre »

Halloj Henke!

Jo.. nu har det ju nästan inte varit någon vinter alls där jag bor, så jag har väl egentligen aldig slutat att köra...
Jag måste ju dock erkänna att när det är under 10 grader plus, så blir det korta turer!... :? Som kyligast har det bara blitt att starta upp "Den stora starka röda" då och då i garaget, så han (och jag) inte glömmer hur det känns!... :lol:

Typiskt så kom årets första snö just nu i påsken, så det har blivit några timmar framför PC'n i stället... (Som kanskje syns!?) :shock: -Ja-ja... Snön är snart borta igen!..

Ps.
Det var minsann ett enormt fotografi du har med deg på forumet!? :shock: :?:
Bild
axa

Inlägg av axa »

orre skrev:Halloj Henke!

Jo.. nu har det ju nästan inte varit någon vinter alls där jag bor, så jag har väl egentligen aldig slutat att köra...
Jag måste ju dock erkänna att när det är under 10 grader plus, så blir det korta turer!... :? Som kyligast har det bara blitt att starta upp "Den stora starka röda" då och då i garaget, så han (och jag) inte glömmer hur det känns!... :lol:

Typiskt så kom årets första snö just nu i påsken, så det har blivit några timmar framför PC'n i stället... (Som kanskje syns!?) :shock: -Ja-ja... Snön är snart borta igen!..

Ps.
Det var minsann ett enormt fotografi du har med deg på forumet!? :shock: :?:

Alltid kul med ett riktigt foto, men vadå :?: :?: :shock:
Användarens profilbild
Orre
Site Admin
VTX-modell: VTX 1800 C -07
Kontakt:

Inlägg av Orre »

axa skrev: Alltid kul med ett riktigt foto, men vadå :?: :?: :shock:
Det var inte meningen å trampa på några tår! Beklagar i så fall!! :oops:
Posterna blev bara lite svårlästa när fotot var dubbelt så stort som min skärm... Det är visst borta nu...

@Henke. Sorry grabben! Hoppas du lägger upp en ny fin bild snarast!! :)
Bild
Skriv svar