Det är ju fan va man ska ha otur med dom där jä_la nät-affärerna!!
Beställde altså två däck via webshopen på myNETmoto och betalade med PayPal.
Bekräftelsen från PayPal kom som alltid direkt.
Dock kom det aldrig någon bekräftelse från myNETmoto på att beställningen var effektuerad, och artiklarna blev liggande kvar i "handlekorgen"?
Efter en vecka! :!: Med e-poster och många (mer och mer ilskna) inspelningar på den här "Konrad Markus" sin telefonsvarare, fick jag äntligen svar på e-post att paketet var sänt. (Han tar tydligen aldrig telefonen)
4 dagar senare :!: fick jag också en bekräftelse från PayPal, med spårnummer till "GLS"...
(Efter vad jag förstår efter att ha forskat lite på nätet så är också den här "myNETmoto" ett enmansföretag utan något som helst lager, vilket i och för seg kunne va bra med hensyn till att få färska däck...) :roll: :x
Vel vel.. Fick för meg att för säkerhets skull kolla med broder'n i Lund i dag, och då hade paketet fortfarande inte blivit levererat? :?:
Använde meg således av spårnumret, och paketet var mycket riktigt sänt
4 dagar efter att herr Markus sa det var sänt.
MEN... Efter att ha legat på Schenkers terminal i HBG över helgen, så blev mina däck i dag sänt tilbaka till fucking jävla Tyskland!!??

:x :(

:x :(
Jag blir helt matt!! Är det värkligen möjligt att driva ett service-företag med så jä_vla dålig service??? :?: :?: :?:
Om nu Schenker har haft såna bekymmer med dessa stackars däck (med orm-mönster) så kunne de väl för jösse namn tatt en telefon och gett besked!!
Ja-ja... Skit är det!
Är väl lite troligt att dom kommer till Sverige igen innan fredag då brodern kör hit.
Och att ha däcken liggande nere i Lund har jag ju lite glädje av!
Nej ska det va så här så är det ju bättre att handla dyrt lokalt!
Förresten så är det
Slottsfjellfestivalen som lockar brodern hit i helgen.
Ett tips till er som är sugna!
Jag har plats till flera!
Orre