Bädda sängen

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Användarens profilbild
snake
Klubbmedlem
VTX-modell: VTX 1800, 2002
Kontakt:

Re: Bädda sängen

Inlägg av snake »

Joe, till skillnad från dig så behöver jag inte kunna bädda för att få ligga. Jag får ligga ändå. Du kanske är en mer "mjuk" kille där din kvinna tänder på att du bäddar? Alla har vi olika förutsättningar här :P i livet.
Honda VTX 1800C -02
Excelsior Henderson Super-X -00
Användarens profilbild
Joe
Adept
VTX-modell: VTX 1800

Inlägg av Joe »

snake skrev:Joe, till skillnad från dig så behöver jag inte kunna bädda för att få ligga. Jag får ligga ändå. Du kanske är en mer "mjuk" kille där din kvinna tänder på att du bäddar? Alla har vi olika förutsättningar här :P i livet.
Jordgubbar & choklad med dryck därtill är väl vad som krävs för att du ska få ligga..... :P
Nog är jag mjuk o go alltid men att min kvinna tänder på det är nog ganska långt bort. Vet inte vilka tankar du har om vad kvinnor tänder på???? Tror inte det är bädda sängen i alla fall :roll:
Ju mer man vet ju mer vet man vad man inte vet
Användarens profilbild
XY
Guru prospect
VTX-modell: Tidigare VTX 1800C, 2006

Inlägg av XY »

Joe skrev:
snake skrev:Joe, till skillnad från dig så behöver jag inte kunna bädda för att få ligga. Jag får ligga ändå. Du kanske är en mer "mjuk" kille där din kvinna tänder på att du bäddar? Alla har vi olika förutsättningar här :P i livet.
Jordgubbar & choklad med dryck därtill är väl vad som krävs för att du ska få ligga..... :P
Nog är jag mjuk o go alltid men att min kvinna tänder på det är nog ganska långt bort. Vet inte vilka tankar du har om vad kvinnor tänder på???? Tror inte det är bädda sängen i alla fall :roll:
Du behöver inte vara orolig Joe, din kvinna har bara ögon för dig...oavsett vilka andra som finns i närheten!
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Jag är inte tillräckligt ung för att veta allt
Skriv svar