Bädda sängen
Moderator: Nesse
- snake
- Klubbmedlem
- VTX-modell: VTX 1800, 2002
- Kontakt:
Re: Bädda sängen
Joe, till skillnad från dig så behöver jag inte kunna bädda för att få ligga. Jag får ligga ändå. Du kanske är en mer "mjuk" kille där din kvinna tänder på att du bäddar? Alla har vi olika förutsättningar här :P i livet.
Honda VTX 1800C -02
Excelsior Henderson Super-X -00
Excelsior Henderson Super-X -00
- Joe
- Adept
- VTX-modell: VTX 1800
Jordgubbar & choklad med dryck därtill är väl vad som krävs för att du ska få ligga..... :Psnake skrev:Joe, till skillnad från dig så behöver jag inte kunna bädda för att få ligga. Jag får ligga ändå. Du kanske är en mer "mjuk" kille där din kvinna tänder på att du bäddar? Alla har vi olika förutsättningar här :P i livet.
Nog är jag mjuk o go alltid men att min kvinna tänder på det är nog ganska långt bort. Vet inte vilka tankar du har om vad kvinnor tänder på???? Tror inte det är bädda sängen i alla fall :roll:
Ju mer man vet ju mer vet man vad man inte vet
- XY
- Guru prospect
- VTX-modell: Tidigare VTX 1800C, 2006
Du behöver inte vara orolig Joe, din kvinna har bara ögon för dig...oavsett vilka andra som finns i närheten!Joe skrev:Jordgubbar & choklad med dryck därtill är väl vad som krävs för att du ska få ligga..... :Psnake skrev:Joe, till skillnad från dig så behöver jag inte kunna bädda för att få ligga. Jag får ligga ändå. Du kanske är en mer "mjuk" kille där din kvinna tänder på att du bäddar? Alla har vi olika förutsättningar här :P i livet.
Nog är jag mjuk o go alltid men att min kvinna tänder på det är nog ganska långt bort. Vet inte vilka tankar du har om vad kvinnor tänder på???? Tror inte det är bädda sängen i alla fall :roll:
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Jag är inte tillräckligt ung för att veta allt