Det stämmer nog jag beställde en tröja i januari, som inte har kommit ännu . Men å andra sidan fick jag ett ryggmärke i Ånnaboda som jag ej betalt .
Tänkte vänta ut tröjlev. innan jag betalar märket
:twisted:
Nej, vi har en dålig affärskontinuitet i processen. Vi kommer nu att öka leveranskapaciteten på shopen genom att dela ansvaret mellan flera personer. Det har inte fungerat tillräckligt bra, men vi ska nu åtgärda det.
Angående bältesspännet, min hotmail blev snodd för ett tag sedan och jag hadde ett mail från killen på firman som jag inte kommer åt.
fins det någon som har tid att kolla upp om det fins någon annan firma?
Bra jobbat!
Ser fram emot o få spänna på mig ett vtx bälte.
Kör nog en sväng ikväll om det inte regnar...
snake skrev:Nej, vi har en dålig affärskontinuitet i processen. Vi kommer nu att öka leveranskapaciteten på shopen genom att dela ansvaret mellan flera personer. Det har inte fungerat tillräckligt bra, men vi ska nu åtgärda det.
Nej, varje spänne är handgjutet i sand och det fanns ingen mängdrabatt. Ev. några kronor om vi beställde 100 st om jag minns rätt. Deras process ger mycket små skalfördelar vid större beställningar.
VTX-bälte blir bra!
Går det att på förhand få mått på spännet och längd på bältet.
Ett standard jeansbälte har väl en "höjd" på c 4cm och spännet c 5cm.
Varför jag tar upp detta är att vi människor är stöpta i skilda formar.
Vissa kan gömma sig bakom ett järnspett och andra (bla. jag) har en begynnande rundör. (Ja ja, lite grann bara). Det är inte så mysigt att ha ett alltför högt/vasst spänne intryckt i lilla överhänget när man sitter på VTX:en.
VTX18
PS. Härligt Peo att du är på gång med ny hoj, lycka till med letandet! DS.
Jag är också intresserad av ett bälte, kan sträcka mig till 400 också om det kniper.
Är för övrigt intresserad av sweathers, T-shirts, buff muff eller vad det heter och lite annat också som har försvunnit från shopen när jag skulle till att beställa. Är det på gång igen?