Hej.
Funderar på att skaffa mej ett bensinkort(plastkort). Det är så tungt att komma till en obemannnad mack och inte kunna tanka.
Nu undrar jag om ni har några tipps om bra kort,dvs bra teckning för kortet i Sverige :roll: :roll:
Bensinkort
Moderator: Nesse
-
jonte
Re: Bensinkort
Hallå..................
Det bästa alternativet är ju att använda det vanliga betalkortet,typ VISA eller mastercard.
Det bästa alternativet är ju att använda det vanliga betalkortet,typ VISA eller mastercard.
- Totte
- Regionskontakt Dalarna
- VTX-modell: VTX 1800, 2006 mattsvart. Honda VFR1200f, 2010 Röd
Hoj
Gott Nytt År..
Det billigaste alternativet är enligt mina arbetskamrater att vara medlem på OK.
Om man då räknar med rabbatten och återbäringen så ska det vara de billigaste.
Det finns även gått om tankställen.
Ha de/Totte

Gott Nytt År..
Det billigaste alternativet är enligt mina arbetskamrater att vara medlem på OK.
Om man då räknar med rabbatten och återbäringen så ska det vara de billigaste.
Det finns även gått om tankställen.
Ha de/Totte
-
axa
jonte skrev:Hallå..................
Menar du bankomatkortet ?? :?
Axa
-
jonte
axa skrev:jonte skrev:Hallå..................
Menar du bankomatkortet ?? :?![]()
Axa
Japp,då kan du tanka på dom flesta mackarna som finns,gör själv så och det har aldrig varit några problem.
- MC
- Regionskontakt Södermanland
- VTX-modell: Laserblå 1800C-02
OBS! OBS! OBS!
Passa er ni som har JET-kort!
Det är billig, men man behöver inte välja pump när man kört in kortet & slagit koden.
Jag tankade min VTX en gång & fick en räkning på 40 l. diesel som någon passat på att tankat på mitt kort!!
Jag såg det när räkningen kom & ringde. Dom sa´att det var bara att dra av den summan när jag bet. utan någon som helst protest eller frågor.
OBS!
KOLLA ALLTID VAD ANDRA GÖR & ER RÄKNING :!: :!: :!: OBS!
Passa er ni som har JET-kort!
Det är billig, men man behöver inte välja pump när man kört in kortet & slagit koden.
Jag tankade min VTX en gång & fick en räkning på 40 l. diesel som någon passat på att tankat på mitt kort!!
Jag såg det när räkningen kom & ringde. Dom sa´att det var bara att dra av den summan när jag bet. utan någon som helst protest eller frågor.
OBS!
KOLLA ALLTID VAD ANDRA GÖR & ER RÄKNING :!: :!: :!: OBS!
Honda VTX 1800C-02
Victory Hammer S-07
Keep The Streets Empty For Me!
Victory Hammer S-07
Keep The Streets Empty For Me!