Är visst första gången för nå't man har tänkt ska va årligt.
Kan ju höras kul ut! 4-5 mil hemifrån!...
HÄR är hemsidan.
Moderator: Nesse
Du har ju bara fått en!!!!Nesse skrev:Skulle kunna vara kul, men tror inte jag får en permis till i år ;-)
Två... Var iväg i helgen också! Har börjat få en misstänksam fru...XY skrev:Du har ju bara fått en!!!!Nesse skrev:Skulle kunna vara kul, men tror inte jag får en permis till i år ;-)
/XY
Jo den där Tyskj_veln var ju en bluff.. (myNETmoto.com)night rider skrev:jadu orre hur går det med dina däck kör du på fälgarna nu,,
Två.... sa Nessse misstänksam fru???? va ska hon va orolig för???Nesse skrev:Två... Var iväg i helgen också! Har börjat få en misstänksam fru...XY skrev:Du har ju bara fått en!!!!Nesse skrev:Skulle kunna vara kul, men tror inte jag får en permis till i år ;-)
/XY
Ja tre har det ju blivit egentligen om man räknar med VTX-träffen. I övrigt håller jag med dig, hon har ju inget att vara orolig för...Sidewagon skrev: ...
Två.... sa Nessse misstänksam fru???? va ska hon va orolig för???
Nesse skrev:Ja vad säger man, inte omöjligt ni har rätt, med sån'a vänner man har i klubben så är det kanske inte så svårt att förstå...
Har MARTIN varit i Örebro under Nisse´s permis................ :?: :?:Martin skrev:Din fru är väldigt trevlig, Nesse, synd bara att hon inte åker med dig, kanske nästa år när vi tar en tur uppåt Norge, på en 250 mil i 5 dagar.
Ha de gött, Martin.