Äntligen är det ett uppehåll i regnandet! Och mitt på dagen över 10 grader! Och dessutom SOL!! :shock:
Alltså..... YES!! Ut och lufta den STORE STARKE!!
GOTT!
Började bli kallt när solen går ner!... Och skitiga som fan blev vi!... Men.... GOTT!!
Fram för global uppvärmning!!
Ps.
Att elda i öppna spisen och hälla upp en STOR konjak när man kommer hem gör ju inte upplevelsen värre! Och så släpper jag ut massa kolmonoxid samtidigt!
Tjena, hörde två idag och blev riktigt sugen, men pärlan är uppe i luften och får så bli till nästa säsong. Trevligt annars med en tur, gjorde en förra året vid denna tid, men det var kallt, Skövde-Skara, 6 mil. Nu ska man fixa för nästa år, lite nya detaljer blir det väl.
Ha en god vinter, Martin
Jo tjena! jag var ute med min VTX i dag (lör. 21/11-09) kanske sista turen för i år. Skönt att solen visade sig äntligen
OBS! se bilder på den Laserblå på Medlemmarnas bidrag. Tyvärr tagna med 2 pixlars iPhonen :|
Ja grattis alla ni som har hjul, skärmar, tank, styre, lyktor och framgaffel mm monterade... det var väl den enda sköna och ljusa dagen i det gråa trista november... och det enda jag kunde göra var att försöka gnugga bort skiten på ekrarna... :(
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::--- VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Nesse skrev:Ja grattis alla ni som har hjul, skärmar, tank, styre, lyktor och framgaffel mm monterade... det var väl den enda sköna och ljusa dagen i det gråa trista november... och det enda jag kunde göra var att försöka gnugga bort skiten på ekrarna... :(
Aa-aaaskungen...
Svart VTX 1300 R -08 med extra allt - nästan...
"Det är mycket bättre att vara glad"
Ooo nej.... Det var ju värkligen inte meningen... :roll:
Ja menar... Tänk om det hade varit alu-fälgar! Då hade dom ju antagligen varit förstörda!!... :shock: Och så kanskje du hade mått få nya på försäkringen...