Nu j*vlar!

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Användarens profilbild
Klesell
Klubbmedlem
VTX-modell: VTX 1800C, 2005

Nu j*vlar!

Inlägg av Klesell »

ska det köras. Efter en lång, kall och mörk vinters väntan har jag ÄNTLIGEN fått grensla min 1800 igen. Köpte i oktober i Svedala, malmötrakten, stått i helsingborg över vintern när stackars jag suttit och längtat hemma i åkersberga. Men idag är den utrullad och imorrn kommer den gå hem.

Blir en tuff resa dock, styret är lite för brett för mig, känns som ett segel. Måste ha en ruta också, snabbt :)

Om nån ser en RÖD 1800 resa norrut på e4 imorrn mellan skåne och stockholm kan ni ju vinka. Vi ses därute...

/Klesell - en glad en..
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Kontakt:

Re: Nu j*vlar!

Inlägg av Nesse »

Klesell skrev:...Blir en tuff resa dock, styret är lite för brett för mig, känns som ett segel. Måste ha en ruta också, snabbt :)...
Känns styret som ett segel??? :shock:
Ruta??? :shock:
Varför det?
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Användarens profilbild
Klesell
Klubbmedlem

Inlägg av Klesell »

Nesse skrev:
Klesell skrev:...Blir en tuff resa dock, styret är lite för brett för mig, känns som ett segel. Måste ha en ruta också, snabbt :)...
Känns styret som ett segel??? :shock:
Ruta??? :shock:
Varför det?

öh nä, det är för brett och jag är ganska stor till överkroppen så JAG blir som ett stort segel. Eller tänk bromsskärm om du så vill :)
Schassen

Inlägg av Schassen »

Har du ingen vindruta?
Användarens profilbild
Klesell
Klubbmedlem

Inlägg av Klesell »

Sergeant skrev:Har du ingen vindruta?

Nej precis. Inte ännu iaf.
Håkan

Inlägg av Håkan »

Tjabba !!! Ta bra med kläder på dej,här är ett jävla skitväder regn och blåst...........mvh håkan
Användarens profilbild
Klesell
Klubbmedlem

Inlägg av Klesell »

65 mil senare!
Klarade mig nästan helt från regn, stänkte lite bara. Lite kyligt också men absolut ingen fara när man fått rätt på utrustningen. Ljudbok i öronen och full fart. Jag är fan kär, hojen har verkligen levt upp till alla förväntningar! Vande mig även lite mer vid det breda styret, det kanske får sitta kvar ändå, men en ruta måste inhandlas, that's for sure. Sen lite PC3 och bänkning på det så är livet nog så glatt :)

Fan vad härligt!

Men nu känns det som att jag skulle kunna somna alltså... :)

/Klesell
Skriv svar