Hej!
Jag har installerat ett litet program som gör det möjligt att ringa, chatta och prata med WebCam. Programmet är gratis och heter Skype.
www.skype.com
Har du en dator, microfon pch högtalare, så är det bara att köra, har du dessutom en Web kamera så kan man "ses" live!
Ett roligt komplement till mail och telefonsamtal, då vi trots allt täcker en ganska stor yta av Svea rike...
SES på nätet!!
// Knodden
- Nesse
- Regionskontakt Örebro
- VTX-modell: VTX 1300, 2005
- Kontakt:
Men då krävs det att man förmedlar sin skype-användare...
kan ju tala om att det fungerar alldeles utmärkt, om man accepterar det lagg som kan uppstå. Till Sudan så var det som att prata i komradio, man fick säga "kom" när man var klar. Men har man ett snabbt nät är det som vilken telefon som helst...
kan ju tala om att det fungerar alldeles utmärkt, om man accepterar det lagg som kan uppstå. Till Sudan så var det som att prata i komradio, man fick säga "kom" när man var klar. Men har man ett snabbt nät är det som vilken telefon som helst...
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
- Joe
- Adept
- VTX-modell: VTX 1800
Re: SKYPE
Jag väntar med spänning på en dräpande kommentar från vår pokermästare SWE.Knodden skrev:Hej!
Jag har installerat ett litet program som gör det möjligt att ringa, chatta och prata med WebCam. Programmet är gratis och heter Skype.
www.skype.com
Har du en dator, microfon pch högtalare, så är det bara att köra, har du dessutom en Web kamera så kan man "ses" live!
Ett roligt komplement till mail och telefonsamtal, då vi trots allt täcker en ganska stor yta av Svea rike...
SES på nätet!!
// Knodden
Joe
Ju mer man vet ju mer vet man vad man inte vet
- Knodden
- Klubbmedlem
- VTX-modell: VTX 1800, 2004 Röd
Re: SKYPE
Jag ser redan en som kan komma.. Det där med -Har du en dator....Joe skrev:Jag väntar med spänning på en dräpande kommentar från vår pokermästare SWE.Knodden skrev: Har du en dator, microfon pch högtalare, så är det bara att köra, har du dessutom en Web kamera så kan man "ses" live!
Joe
Givetvis så har personen som läser det en dator eller?
// Knodden
ps:För att ev hitta mig på Skype sök på Jörgen Martinsson:ds
STOR, STARK OCH RÖD VTX1800!
105,2Hk 162,9Nm ca 110db
Medlem # 010
105,2Hk 162,9Nm ca 110db
Medlem # 010