Vad sägs om att starta upp den ständigt återkommande påskturen på Rosenhill Cafe
Vi träffas Långfredag 22/4 kl:10,30, för en lite tur i Sörmländska skogarna, kanske mot Nynäs eller nått ?
Vid dåligt väder tar vi någon annan dag i påsk
Alba
Moderator: Peo
Jag tänkte föreslå Örebrogänget att stråla samman, varför inte köra stora kakresan Taxinge slott http://www.cafekartan.se/054942/Taxinge_Slottscafealba skrev:Tjenamoss boys
Vad sägs om att starta upp den ständigt återkommande påskturen på Rosenhill Cafe
Vi träffas 22/4 kl:10,30, för en lite tur i Sörmländska skogarna, kanske mot Nynäs eller nått ?
Vid dåligt väder tar vi någon annan dag i påsk![]()
Alba
Hur går det xy, jag skulle vilja hjälpa dej, men jag hinner nog inte med mer än min egna hojXY skrev:Taxinge låter bra...ska se om jag får ihop sladdar och annat skit så att det går att åka...våren kommer alltid lika fort!
/XY
Kul XY, jag befarade att du skulle bygga i helgennu när du har så fin stälning

Tack för en trevlig tur mot Stockholm!!!Tony. B skrev:Instämmer med tidigare golfspelare som hade väldigt "bråttom hem " hade knappt ätit upp räkmackan och kaffet:shock: Självklart så stannade jag kvar och umgicks med våra Uppsala bröder för en senare resa hem.
PS han till och med påtår DS![]()
Det var var kul att träffa alla efter vintern.
Vi hörs , ha det