Besiktningen
Moderator: Geronimo
-
Zäta
Besiktningen
Har just varit och gjort den första besiktningen på min VTX1800-02.
Fick anmärkning på framhjulslagret. Är det någon annan som haft samma problem. Skönt att få känna vinden i ansiktet igen efter en seg vinter. Säsongen är 1 månad sen här i Mälardalen. Fn vad dom har sandat vägarna så det blir till att vara försiktig med gasrullen.
Fick anmärkning på framhjulslagret. Är det någon annan som haft samma problem. Skönt att få känna vinden i ansiktet igen efter en seg vinter. Säsongen är 1 månad sen här i Mälardalen. Fn vad dom har sandat vägarna så det blir till att vara försiktig med gasrullen.
-
Nappe
-
Gäst
- MC
- Regionskontakt Södermanland
- VTX-modell: Laserblå 1800C-02
Tjena! NU blir man lite nervös & illamående Jag ska bes. min-02 på Tis.2/5 för andra ggr. Man fick böka på orig. pipan å´så har Jag dubbla regskyltar & blinkersar. Ser lite skumt ut bara att dom inte hittar på massa annat att klaga på.
Varför lager blir dåliga? Jo om man spolar med högtryckstvätt kan man trycka ut fettet å´få in vatten istället. (inte så bra alltså)
Ps. har nu bes. allt OK bara tuta å´köra i två år till..!!
Varför lager blir dåliga? Jo om man spolar med högtryckstvätt kan man trycka ut fettet å´få in vatten istället. (inte så bra alltså)
Ps. har nu bes. allt OK bara tuta å´köra i två år till..!!