Tjena,
Jagar klocka och termometer till mitt originalstyre (1800C -05).
Fick ett tips av dig Snake för en tid sedan på en klocka som du hade monterat på ditt icke originalstyre. Fick tag på en, men det var för trångt på originalstyret - mitten, innan böjen på styret om du förstår hur jag menar. Fick helt enkelt inte plats. Klockan var för bred.
Hittade följande länk:
http://www.marlinsclocks.com/index.html
Frågan är om dessa kan passa på ett originalstyre - på ömse sidor mitten. Jag tänker då på en klocka och en termometer, samt handlebar mount.
Snake, du har säkert koll på detta. Tror du att dessa passar, m a o får plats eller är dessa för breda också? Vilken diameter har vi på originalstyret till 1800C?
Andra bra tips på snygga och passande klockor respektive termometrar till originalstyre 1800C?
/birdie
Klocka - termometer
Moderator: Geronimo
- birdie
- Oinvigd mästare
- VTX-modell: Svart VTX 1800C, -05
- Kontakt:
Klocka - termometer
Never up - never in!
- snake
- Klubbmedlem
- VTX-modell: VTX 1800, 2002
- Kontakt:
Ja, det passar orginalstyre. Sidewagon på detta forum har precis en sådan moterat på sitt styre. Jag tror den firma han är anställd på säljer dessa. Skicka ett PM till honom så kan ha säkert tala om för dig vad dom säljs här i Sverige.
I övrigt har jag inte kolla på vilka som passar. Jag provad en 4-5 stycken på mitt gamla orginalstyre, men hittade ingen som passade bra. Den som sidvaggan har är väldig smal i sin infästning och passar därför det kurviga orginalstyret bättre.
I övrigt har jag inte kolla på vilka som passar. Jag provad en 4-5 stycken på mitt gamla orginalstyre, men hittade ingen som passade bra. Den som sidvaggan har är väldig smal i sin infästning och passar därför det kurviga orginalstyret bättre.