Klart vi ska till Örebro.
Men det är ju helrätt med en elller flera turer i väst åxå
Det finns ju lite sköna vägar runt Vårgårda med omnejd
men om vi hittar så god mat som sist det blir svårt
Om det blir en tur på vår västra del av vårt avlånga land så är jag klart intresserad. Hörde baras positiva vibbar från de som var med förra året så det vill jag inte missa om det blir nåt liknande i vår. Jobba på detta, kan bli en fin träff före den stora? träffen i Ånnaboda.
MVH Martin.
Hur går det med vår mc-runda i väst, ska det bli nån, ursäkta om jag är otålig, men jag, och jag hoppas att jag inte är ensam, vill gärna ut på en tur innan resan till Ånnaboda. Har du nåt på gång, Knodden?
Knodden, jag tror att vi är några, kanske fler , som känner för att ha ett förstadie till vår stora träff i Ånnaboda, hur går det med den planeringan? Om det inte blir nåt så får vi väl träffas på Örebro-träffen, men jag och några med mej är nog sugna på en träff `bara för oss här i Väster`. Ha en skön sommar alla VTX-tokiga.
MVH Martin.
Hur skulle det funka LÖRDAGEN 26/5?
Två veckor innan Ånnaboda
Jag har inte kikat på några vägar änn, så någon träffpunkt har jag inte för stunden.
Sedan måste jag även kolla med Szanto, så han inte redan är bokad.
Hoppas på lika gött väder som vi hade förra året...
Håll tråden vid liv, så ses vi snart!
Knodden
Senast redigerad av Knodden den 30 apr 2007, 21:31, redigerad totalt 1 gånger.
STOR, STARK OCH RÖD VTX1800!
105,2Hk 162,9Nm ca 110db
Medlem # 010
Ett försök till lista..
Kopiera hela listan nedan och fyll på med ditt namn.
Givetvis den "senaste" listan där folk redan skrivit upp sig!!
Så kompleterar man med sitt namn, PRECIS så som Moberg så exemplariskt gjort...
Hur gör jag?
(markera texten du vill kopiera (ctrl + c) eller
(högerklicka och välj KOPIERA))
Tryck på besvara "knappen"
i textfältet (ctrl +v) eller högerklicka och välj Klistra in
Gå till sista raden skriv ditt namn + antal passagerare/kompisar med egna hojjar.
Visst skall detta vara en körning FRÄMST för VTX ägare, men det är ju alltid roligt med fler..