Dragracing

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Skriv svar
Tony. B

Dragracing

Inlägg av Tony. B »

Hej !

Lyssna på det här....

Har ett projekt i hop med Roger och vi började prata hojar, han sa lite ödmjukt att han har har åkt lite hoj och att det gick "hyfsat fort", okey sa jag och började skryta om min hoj och visar bilder (och snackade vridmoment etc ni vet) han menade att den ser häftig ut och att han funderade på att skaffa sig en glidare. Kanske kan bli en ny medlem i VTX Riders?

Därefter berättade Roger om sin karriär inom dragracing att han är 9 faldig europamästare i dragracing boys. Barkels började se lite blek ut (asgarv) :oops: vilken "snubbe", vad fan jag åker omkring på en sparkcyckel jämfört med vad Roger kört konstaterade jag efter hans farscinerande berättelser inom dragracing. Den grabben är det nog ingen ide att testa att köra om han har gashandtaget inbyggt i högerarmen. :wink: :shock:

/Tony 8)
Tony. B

Re: Dragracing

Inlägg av Tony. B »

Tony. B skrev:Hej !

Lyssna på det här....

Har ett projekt i hop med Roger och vi började prata hojar, han sa lite ödmjukt att han har har åkt lite hoj och att det gick "hyfsat fort", okey sa jag och började skryta om min hoj och visar bilder (och snackade vridmoment etc ni vet) han menade att den ser häftig ut och att han funderade på att skaffa sig en glidare. Kanske kan bli en ny medlem i VTX Riders?

Därefter berättade Roger om sin karriär inom dragracing att han är 9 faldig europamästare i dragracing boys. Barkels började se lite blek ut (asgarv) :oops: vilken "snubbe", vad fan jag åker omkring på en sparkcyckel jämfört med vad Roger kört konstaterade jag efter hans farscinerande berättelser inom dragracing. Den grabben är det nog ingen ide att testa att köra om han har gashandtaget inbyggt i högerarmen. :wink: :shock:

/Tony 8)

(Bild finns under medlemmarnas bidrag)
shysing

Re: Dragracing

Inlägg av shysing »

Tony. B skrev:Hej !

Lyssna på det här....

/Tony 8)
Ta honom i svängarna, karln kan ju bara köra rakt fram!! :wink:
Tony. B

Inlägg av Tony. B »

Precis det är nog det enda sättet att åka ifrån honom :wink:

/Tony 8)
Användarens profilbild
Knodden
Klubbmedlem
VTX-modell: VTX 1800, 2004 Röd

Inlägg av Knodden »

Tony. B skrev:Precis det är nog det enda sättet att åka ifrån honom :wink:

/Tony 8)
Ett annat alternativ kan vara att lacka hojen RÖD! eller?? :twisted:

Det är ju allmänt känt att dessa går liiite bättre!!
// Knodden
STOR, STARK OCH RÖD VTX1800!
105,2Hk 162,9Nm ca 110db
Medlem # 010
shysing

Inlägg av shysing »

Knodden skrev:

/Tony 8)

// Knodden
Du är välkommen att prova vilken kulör som går bäst när du vill... 8)
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Kontakt:

Inlägg av Nesse »

Knodden skrev:

/Tony 8)

// Knodden
...Njaaa, nu har du fel Knodden, kommer det en person med stora röda blaffer i fejan så undviker man den personen, sammalunda med röda motorcyklar, det kan ju smitta, f.ö. så är röd ingen färg, det är rost....
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Tony. B

Inlägg av Tony. B »

Håller med Nesse vi är helt överens om rostfärgen :wink:

Annars så rör det sig om på Rogers cykel och 1.5 liters maskin så utvecklade den 350 hk, så du får nog lämna in din rostfärgade maskin för trimning
det saknas bara 245 hk :twisted: :twisted: Sen borde du veta att rostfägade inte får kör om svarta fordon :lol:

/Tony 8)
Användarens profilbild
Bobby
Klubbmedlem
VTX-modell: VTX 1300, -06

Inlägg av Bobby »

Var det en V-twin? Annars är det bara töntigt :lol:
Love people like you never been hurt, and hurt people like you never been loved.
-Toy Boy
Användarens profilbild
Knodden
Klubbmedlem
VTX-modell: VTX 1800, 2004 Röd

Inlägg av Knodden »

Tony. B skrev: Sen borde du veta att rostfägade inte får kör om svarta fordon :lol:

/Tony 8)
FÅR??

Är inte det små krulliga djur som bor på gottland?? :?
// Knodden
STOR, STARK OCH RÖD VTX1800!
105,2Hk 162,9Nm ca 110db
Medlem # 010
Användarens profilbild
Martin
Klubbmedlem
VTX-modell: VTX1300 2004

Inlägg av Martin »

Nesse, du är välkommen imorrn och för att du inte ska bli smittad så låter jag min RÖDA stå i garaget tills du åkt härifrån. Förrresten så kan jag ju även gömma undan min bil, så att den inte väcker anstöt.
Ha en bra åktur, MARTIN.
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Kontakt:

Inlägg av Nesse »

faan Martin, har du inte lagat rosten än? Vissa bitar blänker ju så fint i krom???!!!

;-)
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Skriv svar