Kroatien

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Leno

Kroatien

Inlägg av Leno »

Hej och god fortsättnig på er alla ! Tänkte slänga ut en önskan om tips på bra ressätt till en planerad sommar till kroatien , tacksam för olika alternativ att ta sig egenom tyskland , vet at det är några som trailat på tåg genom Tyskaland tex resmål och boende i Kroatien. Alla tips tas tacksamt emot . Mvh Lennart
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Kontakt:

Inlägg av Nesse »

Klipper ut detta från Gästboken och klistrar in det här:
Till Lennart angånde Kroatien resetips ta färjan till rostock sen berlin mot dresden ta frankfurt oder inte magdenburg 8mils omväg körrunt dresden ringen sväng av vid skjulten v170 doppilswald 4,5mils småvägar gränsöver gången till Tjeckien stanna i byn Borislav efter macken första till höger håll till vänster sista huset på vänster sida bor Lenka Zimmer frie 13euro per person inkl frukust.Hit är det 60mil ta morgon färjan så ärdu där på kvällen ca 2100tag kontakt med mig per mail så får du lenkas nr jag kör varje år till Ungern och tar denna väg körningen dit är underbar jag lovar mvh Pommen
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Leno

kroatien

Inlägg av Leno »

Nesse skrev:Klipper ut detta från Gästboken och klistrar in det här:
Till Lennart angånde Kroatien resetips ta färjan till rostock sen berlin mot dresden ta frankfurt oder inte magdenburg 8mils omväg körrunt dresden ringen sväng av vid skjulten v170 doppilswald 4,5mils småvägar gränsöver gången till Tjeckien stanna i byn Borislav efter macken första till höger håll till vänster sista huset på vänster sida bor Lenka Zimmer frie 13euro per person inkl frukust.Hit är det 60mil ta morgon färjan så ärdu där på kvällen ca 2100tag kontakt med mig per mail så får du lenkas nr jag kör varje år till Ungern och tar denna väg körningen dit är underbar jag lovar mvh Pommen
Tack för upplysningen tar det med i planeringen , samtidigt vill jag gärna ha tips om alternativ tex att köra ombord hojen på tåg förslagsvis genom Tyskland ...........om det är någon som provat på den biten .Mvh Lennart
Zäta

Hoj till Kroatien

Inlägg av Zäta »

Har flera gånger tagit tåget genom Tyskland till Munchen. För att åka genom österrike på vindlande vägar mot slovenien och vidare mot Adriatiska havet. Kolla på autozug.de Inga problem med lastning du kör ombord och pesonalen surrar din hoj.
Leno

Inlägg av Leno »

Tack för tipset har de i åtanke . Mvh Lennart
Användarens profilbild
Orre
Site Admin
VTX-modell: VTX 1800 C -07
Kontakt:

Inlägg av Orre »

@ Lennart. Hallåj!

Kom ihåg en invitation jag fick från "Vulcan Riders" i fjor ang. Kroatien när jag såg ditt inlägg. såg så härligt ut med flotta mc-vägar och greier! :) (Det blev aldri nå'n "Vulcan Rider" av meg da...) :roll:
Har lagt upp den här Kanskje du finner nå'n nyttig läsning där!?

Orre
Bild
Skriv svar