Ja hemma igen efter HOJ-X så kan jag ju konstatera att uppslutningen i år var bedrövlig. Jag fick ju vara med överallt för att visa upp VTX-riders. Tyvärr så mäktade jag inte med depåtävlingen eftersom man måst vara 3 i den. En urkörning i semifinalen i 4 hjulingsrejset gjorde att jag inte tog mig till finalen, och det stressiga schemat gjorde att jag bara hann med ett uppträdande i Kareoketävlingen, dock räckte det till en hedrande andraplats, det du Bobby, det smäller högre än en gasttävling när andra sover :->
Kort kommer...
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::--- VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Deppa inte Nasse...................
Kommer du ihåg en kille som hette SWE ?
Han tog ett bett av mej på att du skulle ta dej til final på båten vilket du inte gjorde tydligen det gjorde att jag
tjänade en slant på dej och därför hoppas jag att få bjuda på en dricka till sommaren i stojolm
Ryssen skrev:Deppa inte Nasse...................
Kommer du ihåg en kille som hette SWE ?
Han tog ett bett av mej på att du skulle ta dej til final på båten vilket du inte gjorde tydligen det gjorde att jag
tjänade en slant på dej och därför hoppas jag att få bjuda på en dricka till sommaren i stojolm
Nej jag deppar inte, jag gjorde ju som vi kom överens om :shock: , det är bara att ladda om till nästa gång . Ser fram mot drickan i "mänskobyn"...
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::--- VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Nesse skrev:Ja hemma igen efter HOJ-X så kan jag ju konstatera att uppslutningen i år var bedrövlig. Jag fick ju vara med överallt för att visa upp VTX-riders. Tyvärr så mäktade jag inte med depåtävlingen eftersom man måst vara 3 i den. En urkörning i semifinalen i 4 hjulingsrejset gjorde att jag inte tog mig till finalen, och det stressiga schemat gjorde att jag bara hann med ett uppträdande i Kareoketävlingen, dock räckte det till en hedrande andraplats, det du Bobby, det smäller högre än en gasttävling när andra sover :->
Kort kommer...
Synd att man inte var med men det var bra att jag var hemma kan jag säga. Åkte på en vattenskada med tövatten som rinner i väggarna. Verkar bli en omläggning av taket för att få dit ny papp i vår. Någon i klubben i sthlms trackten som har lite kontakter kanske? :?:
Love people like you never been hurt, and hurt people like you never been loved.
-Toy Boy