USA Kust -kust
Moderator: Nesse
-
Sidewagon
- Klubbmedlem
- VTX-modell: VTX 1800, 2002
USA Kust -kust
Tjena!
Nu är vi några tok-ar inte SWE,
Som ska åka Rout 66 Start Los Angeles till Chicago cirka 460 mil sedan Chicago - New York 130mil startar från Svea 18 okt 07 tillbaka 15 nov.
Någon Som vill Haka På hör av er till mig.
Synes På MC mässan o på Pubben
Som ska åka Rout 66 Start Los Angeles till Chicago cirka 460 mil sedan Chicago - New York 130mil startar från Svea 18 okt 07 tillbaka 15 nov.
- birdie
- Oinvigd mästare
- VTX-modell: Svart VTX 1800C, -05
- Kontakt:
Route 66 - USA
Minsann!!
Detta verkar vara ett äkta "stolle-prov" värdig en VTX:are från Svedala! Låter givetvis som en kanongrej - "once in a life time"!
Förvisso inte gratis, men låt mig säga så här inledningsvis. Ett intresse finns och det är naturligtvis ett antal pusselbitar som måste klaffa och begrundas.
/birdie
Detta verkar vara ett äkta "stolle-prov" värdig en VTX:are från Svedala! Låter givetvis som en kanongrej - "once in a life time"!
Förvisso inte gratis, men låt mig säga så här inledningsvis. Ett intresse finns och det är naturligtvis ett antal pusselbitar som måste klaffa och begrundas.
/birdie
Never up - never in!
- Toolbox
- VTX-Shopen
- VTX-modell: vtx 1800 2002
- Kontakt:
-
GOAS
Re: USA Kust -kust
HojSidewagon skrev:Tjena!
Såg att i det senaste numret av MC-nytt som damp ner i lådan idag så fanns det några sidor om en snarlik resa i USA, bla: Chicago - Los Angeles. Om ni inte redan har läst artikeln så kan det kanske ge en del matnyttig info.
GOAS
- birdie
- Oinvigd mästare
- VTX-modell: Svart VTX 1800C, -05
- Kontakt:
Route 66 - USA
Tja,
Denna klassiska mc-tur - Route 66 - mellan Chicago och Los Angeles finns beskriven i senaste numret av Allt om MC nr 2, 2007. En Skånepåg gjorde äventyret i maj 2006, dryga tre veckor, på en inhyrd H-D Road King.
En hel del matnyttig info för hugade spekulanter och som sagt - det är inte helt gratis!
Följande 'Tips o Info' finns att läsa om: Resväg och avstånd; Sevärdheter; Vägar; Kartor; Kolla innan; Mat; Boende; Kostnader samt ett antal nyttiga länkar på webben.
Förmodligen en "Once In a Lifetime Trip"!!
/birdie
Denna klassiska mc-tur - Route 66 - mellan Chicago och Los Angeles finns beskriven i senaste numret av Allt om MC nr 2, 2007. En Skånepåg gjorde äventyret i maj 2006, dryga tre veckor, på en inhyrd H-D Road King.
En hel del matnyttig info för hugade spekulanter och som sagt - det är inte helt gratis!
Följande 'Tips o Info' finns att läsa om: Resväg och avstånd; Sevärdheter; Vägar; Kartor; Kolla innan; Mat; Boende; Kostnader samt ett antal nyttiga länkar på webben.
Förmodligen en "Once In a Lifetime Trip"!!
/birdie
Never up - never in!
-
Sidewagon
- Klubbmedlem
- VTX-modell: VTX 1800, 2002
USA
Tjena
Jag har en drös med med info har ett par polare som åkt turen.skillnaden är att jag köper hoj där och tar sen hem den ska behålla den men MC ska sälja sin och då tjäna en krona,
Jag har en drös med med info har ett par polare som åkt turen.skillnaden är att jag köper hoj där och tar sen hem den ska behålla den men MC ska sälja sin och då tjäna en krona,
- MC
- Regionskontakt Södermanland
- VTX-modell: Laserblå 1800C-02
- Peo
- Regionskontakt Stockholm
- VTX-modell: VTX 1800 C 2005 Röd