Nyfiken

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Användarens profilbild
Martin
Klubbmedlem
VTX-modell: VTX1300 2004

Nyfiken

Inlägg av Martin »

Tjena, på Ånnaboda-träffen såg jag en 1800 svart med kromade fälgar och tyckte de var suveräna, nån påstod att den kom ifrån Skövde och om det är sant så kan väl han/hon höra av sig till mig. Om personen jag söker bor nån annanstans så är han/hon välkommen att höra av sig ändå. Tacksam för ett svar.
MVH Martin.
Användarens profilbild
Martin
Klubbmedlem

?

Inlägg av Martin »

Är det ingen som vet vem det var som ägde den svarta 1800 med de snygga fälgarna? Ett svar är det enda jag begär.
MVH Martin
Användarens profilbild
Ryssen
Klubbmedlem
VTX-modell: VTX 1800, 2002
Kontakt:

Inlägg av Ryssen »

Tja Martin

Tror att du inte fått någe svar pga att ägaren bor kanske i Karlskoga eller i Karlsta.
Sök där istället.

Mvh Ryssen
Användarens profilbild
Martin
Klubbmedlem

Tack.

Inlägg av Martin »

Tack, Herr Ryss, äntligen nån som besvarar min undran, hörde att han var bosatt i min hemstad, därför min undran, men han är lika välkommen i vart han än kommer ifrån. Träffas kanske i Västervik?
MVH Martin
Big Bike

Re: ?

Inlägg av Big Bike »

Martin skrev:Är det ingen som vet vem det var som ägde den svarta 1800 med de snygga fälgarna? Ett svar är det enda jag begär.
MVH Martin
Kan ha varit min hoj.
Var bara med i Ånnaboda lördag förmiddag.

// Jarle
Användarens profilbild
Martin
Klubbmedlem

Inlägg av Martin »

Tjena, Big Bike, det var nog din jag såg, mycket tjusiga fälgar, var har du köpt dem? Om det var du som kom med dynan som åkte av vid Svampen, så vill jag tacka dig än en gång. Åker kanske till Karlstad i sommar, kanske träffas vi där?
MVH Martin.
Skriv svar